Digitální technologie už nemusí být černou můrou. Pomůže vám naše IT podpora

Počítače, wifi (internet), tiskárny a skenery jsou součástí téměř každé organizace. Technologie šetří čas, ulehčují administrativě a zrychlují celkově všechny procesy s provozem školky spojené. Zároveň jsou ale často původci stresu, neboť spolehlivě přestávají fungovat právě ve chvíli, kdy je jich nejvíce potřeba.

Co dělat, když nastane problém, nebudete si vědět rady nebo počítač prostě přestane fungovat?

Digitální technologie ve školce

Ani školky a jesličky se neobejdou bez digitálních technologií. Je potřeba evidovat přihlášené děti, komunikovat s rodiči a úřady, spravovat webové stránky či sociální sítě. A tato administrativa spojená s provozem školky či jesliček se dělá snáze a rychleji na počítači.

Jak vám mohou digitální technologie usnadnit práci a ušetřit čas?

  • Komunikace s rodiči dnes již probíhá převážně prostřednictvím emailu.
  • Každá školka má nebo by měla mít své webové stránky, které představují a prezentují její činnost.
  • Někdy je dobré mít také sociální sítě. O tom si můžete přečíst v článku: 3 tipy, jak prezentovat vaši školičku na internetu.
  • Velmi praktické je dnes ukládat si data do sdíleného úložiště (OneDrive, Google Disk) – k těmto datům se pak dostanete odkudkoliv, třeba i z domova, když máte home office.
  • Proč mít tiskárnu a skener? Ať už si tisknete administrativní podklady, dětem omalovánky nebo noty do hudební výchovy, ve školce tyto technologie využijete.
  • Starší děti mohou počítač ve školce využívat ke vzdělávání – na trhu je celá řada pěkných vzdělávacích her.

Nefunguje mi počítač/tiskárna… Potřebuji odborníka… Hned!

Technologie jsou jen stroje. Někdy se může stát, že se něco zasekne, zpomalí, nebo přestane úplně fungovat. Některé technické záležitosti se určitě dají zvládnout svépomocí, někdy je zase určitě lepší si pozvat odborníka.

Potřebujete zrychlit váš počítač, nastavit wifi nebo připojit tiskárnu? Jednou za čas je také nezbytná instalace a aktualizace programů, nastavení přihlašování či pošty. I aktivace přístupů do systému IS ESF 2014+ a ISKP (MSEU 2014+) může někdy potrápit. Nebo chcete začít využívat docházkový systém Webooker? I s tím vám dokážeme poradit. Není nic jednoduššího než si pozvat IT technika.

Využijte službu IT podpora pro jesle a školky, která vyřeší vaše problémy s hardwarem i softwarem. Díky této službě budete mít kompletní IT podporu dostupnou od 7:00 do 20:00. Vaší pomocnou rukou bude zkušený technik buďto formou vzdálené pomoci (Skype, TeamViewer, telefon, email) nebo přímo u vás na místě.

Co všechno služba obsahuje a pro koho je vhodná, najdete v sekci Chci provozovat jesle nebo školku – IT podpora pro jesle a školky.

Chci využít IT podpory

    Vaše údaje použijeme pouze pro zaslání odpovědi.